1. За можливості, перевірити стан рахунку і оплат за послуги через особистий кабінет на нашому сайті https://stat.infomir.com.ua/
2. Перевірити індикацію на роутері і коммутаційному обладнанні, яке видавали клієнту. У разі, якщо індикація є - спробувати відключити живлення на 5-10 хвилин і потім включити. У разі відсутності індикації на коммутаційному обладнанні - перевірити підключення до електромережі (на деяких пристроях може бути додаткова кнопка включення).
3. Перевірити з'єднання кабелів між коммутаційним обладнанням (GPON-термінал, коммутатор FESW, інжектор живлення IPE) і абоненстким пристроєм (роутером/комп'ютером).
4. Звернутися до техпідтримки інтернет провайдера Інфомір для для з’ясування причин відсутності доступу до мережі Інтернет.