Чому зависає інтернет?
Зависання інтернету – найчастіша причина звернення до служби підтримки компаній, які надають провайдерські послуги. Часто такі дзвінки стають причинами втрати великої кількості нервів клієнта, оскільки, часто доводиться довго чекати на лінії, оператор не завжди розуміє про що йдеться і починає вимовляти звичайні фрази на кшталт: “Ви намагалися включити і вимкнути?” при тому, що іноді і включати щось особливо нічого.
Підсумком таких дзвінків стає роздратування клієнта, і пара нового сивого волосся на голові оператора техпідтримки. То що робити, якщо інтернет зависає і нещадно гальмує так, що викликає роздратування і злість? Куди тікати, що робити? У цій статті розглянемо основні причини та розповімо як їх усунути.
Основні причини зависання інтернету:
– неполадки в прийомі сигналу роутером, збій в системі – проблема, що виникає досить часто при вимкненні світла і стрибках напруги в мережі, збій передачі сигналу в мережі;
– від’єднання мережного кабелю – проблема виникає при повному від’єднанні мережного кабелю від роутера або комп’ютера, а також якщо він погано сидить у гнізді;
– пошкодження мережного кабелю – проблема, що виникає при будь-якому пошкодженні мережного кабелю, заломах і сильних згинах;
– надто велика кількість пристроїв, що використовують Wi-Fi – виникає у разі великої кількості підключених пристроїв до мережі;
– погані погодні умови, поломки обладнання у компанії-провайдера – у таких випадках залишається тільки перечекати негоду або чекати ремонту обладнання, бажано, попередньо повідомивши про дану проблему провайдеру;
– застарілий драйвер або прошивка бездротової мережі – виникає у випадках, коли повідомлення про оновлення пропущено або не налаштовано автоматичне оновлення необхідних драйверів;
– застарілий роутер – виникає в окремих випадках, коли роутеру від двох і більше років і його пропускних потужностей не вистачає для нинішніх потреб користувача;
– перешкоди на шляху роутера або велика відстань від точки Wi-Fi – виникає у випадках неправильного розташування роутера з великою кількістю перешкод на шляху або віддаленому положенні від кімнати, з комп’ютером та іншими пристроями.
Алгоритм дій для самостійного усунення несправностей
1. Перевірити підключення кабелю мережі до роутера або комп’ютера.
Також перевірити цілісність кабелю, наявність заломів чи сильних згинів. Якщо цьому етапі було знайдено вигини чи заломи, які можна виправити самостійно, це можна зробити. Також можна самостійно відновити підключення кабелю мережі. У разі сильного пошкодження кабелю, можна зателефонувати до провайдерської компанії та запросити заміну мережного кабелю.
2. Перевірити відсутність несправностей за допомогою спеціального менеджера.
Якщо у вас виникли проблеми або підключення до Інтернету, можна запустити перевірку неполадок у мережі на комп’ютері за допомогою мережі. Якщо такі виявляться, діючи згідно з підказками та керівництвом, ви зможете самостійно все виправити.
3. Перевірити швидкість інтернет-з’єднання.
Ця перевірка здійснюється за допомогою встановлених програм або безкоштовних онлайн-сервісів. Якщо швидкість інтернет-з’єднання дала значне просідання, а видимих причин немає, тоді про це треба повідомити компанію-провайдер.
4. Перевірити кількість пристроїв, підключених до мережі.
Можливо, якийсь із ваших пристроїв є потайним пожирачем трафіку, а роутер просто не розрахований на таке навантаження. Також важливо мати найновіший протокол шифрування та надійний пароль від мережі вай-фай, тоді любителі безкоштовного інтернету не зможуть поживитись за ваш рахунок.
5. Перевірити наявність оновлень для прошивки роутера та драйверів бездротової мережі.
Важливо переглянути повідомлення про оновлення та відвідати офіційний сайт компанії-виробника вашого маршрутизатора. Можливо, через відсутність оновлень система погано працює.
6. Перевірити, чи не виникає біля роутера перешкод, чи перешкод немає на шляху сигналу.
Важливо відзначити, чи немає навколо пристроїв, які можуть створювати перешкоди, чи не примушено місце розташування роутера. Також, можливо, місце розташування пристрою нещодавно змінювали
7. Згадати скільки років вашому роутеру, подивитися на документацію роутера.
Тут все просто, можливо ваш роутер занадто старий, оновлення прошивки роблять його роботу важчою або зовсім не підтримуються. Можливо також, що роутер не підтримує таку швидкість інтернету, необхідний рівень сигналу для пристрою або просто не може підтримувати роботу з такою кількістю пристроїв.
Якщо після виконання всіх цих дій неполадки не було знайдено або усунено, то важливо звернутися до компанії, яка надає провайдерські послуги та розповісти, що ви змогли самостійно перевірити чи з’ясувати. Фахівці техпідтримки допоможуть вам усунути неполадки, приймуть заявку на ремонт або діагностику. У таких випадках усунення проблем може тривати від кількох хвилин до кількох тижнів, залежно від причин несправностей.